onsdag den 12. januar 2011

Skoletaske




Her kommer så den skoletaske, som jeg lovede at vise. Jeg fik den i julegave og er sikker på, at det er den bedste skoletaske, jeg har haft til dags dato. Den er i det lækreste kernelæder (dog er den lidt stiv i det endnu, men med tiden bliver den super lækker), den er rummelig, og jeg kan have op til flere bøger incl. computer i den adgangen. Det eneste minus er, at den er tung at bære på en skulder (men så må man skifte skulder af og til). God onsdag aften! :)

- Laura

4 kommentarer:

  1. Hej.
    Hvor er det bare en fed taske! Jeg er selv på udkig efter sådan en kernelæder taske bl.a. til skolebrug. Ved du hvor man kan købe denne taske henne og evt. hvor meget den har kostet.

    Håber du kan hjælpe mig i min umulige søgen. :D
    Mvh. Cecilie Valentin

    SvarSlet
  2. Hej Laura..
    Jeg har det samme spørgsmål som Cecilie??

    SvarSlet
  3. Hej

    Jeg vil også rigtigt gerne vide, hvor du har købt den taske - den er jo SUPER fed!!

    Mvh Cecilie.

    SvarSlet
  4. Den kan købes hos Helm :-)

    SvarSlet