tirsdag den 28. december 2010

Lidt julegaver..

Line&jo ørering

Arne Jacobsen Roman ur
I år fik jeg ikke en eneste ting, der skulle byttes. Og hvor er det egentlig rart.. I stedet fik jeg ti tusinde gavekort til en smykke/ur butik, hvor jeg købte dette længe ønskede ur. Jeg er vildt glad for både uret og øreringen. Uret er den mellemste af tre størrelser, jeg er vild med det stilrene og enkelheden, hvilket gør det nemt at bære til hvilket som helst outfit. Dog tror jeg bedst det egner sig til hverdag og ikke galla :) Jeg har også fået en skoletaske i kernelæder, som der snarest kommer billeder af.

I morgen tager Emma og jeg på udsalg i  Århus sammen med to veninder. Vi går begge efter at finde noget at tage på nytårs aften, som vi alle skal fejre sammen i år. Håber i har haft en god jul, og snart er klar til nytår.

- Laura

1 kommentar:

  1. Hvad måtte du slippe for det meget fine ur? :)

    SvarSlet