søndag den 17. oktober 2010

Acne - og ikke som i bumser

I går var Rebekka og jeg en tur i Århus med vores far. Vi var selvfølgelig forbi nyåbnede Monki og H&M i Clemensborg - vrimlede med mennekser. I Weekday købte jeg blandt andet denne kappe:

Beklager at jeg ikke har sko på, magtede det ikke lige - det er jo ferie :)

Vi var også et smut forbi Støy Munkholm, hvor jeg blandt andet cravede over Pistol Short skoene fra Acne! Har været forelsket i dem lige siden, jeg så dem første gang, og fik dem så endelig prøvet i går. De er helt sikkert på ønskelisten!

Støy Munkholm råder jo over et stort udvalg af Acne's kollektion. Da vi går ud af butikken, siger min far så: "Acne.. Det betyder da bumser!", hvorefter Rebekka og jeg i kor måtte give ham ret men forklare ham, at det i dette tilfælde ikke har den betydning. Heldigvis for det! :) Ja, lige en lille anekdote. 

- Frederikke 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar